Na palubě B vzbuzovala zvláštní pozornost dvě milionářská apartmá s vlastní promenádní palubou. Každé z nich zbudované v jiném stylu tvořily dvě ložnice, obývací pokoj, koupelna a předpokoj. Místnosti byly opatřeny namísto obvyklých kulatých lodních oken velkými okny palácového typu. Místo radiátorů parního topení byly zde instalovány krby, ve kterých se topilo kamenným uhlím. Vnitřní vybavení, nábytek a dekorace navrhovali přední umělci. Jestliže lodní lístek první třídy, se vším pohodlím a luxusem, který Titanic skýtal, stál kolem jednoho sta anglických liber, stála na vrcholu sezóny jedna cesta přes oceán v těchto apartmá 870 liber, což bylo tehdy 4 350 amerických dolarů (v dnešním kursu by to představovalo přibližně 50 000 dolarů, což je asi 1 milion Kč). Zadní část paluby B zdobila restaurace ve stylu Ludvíka XVI. se stěnami obloženými ořechovým dřevem světle žlutohnědé barvy a s velkými okenními výklenky zakrytými hedvábnými závěsy, kde nejvybíravější z cestujících mohli hodovat á la carte. Na přiléhající části paluby byla pařížská kavárna připomínající sluncem zalitou verandu, s dřevěnými konstrukcemi pokrytými popínavými rostlinami a s proutěnými židlemi kolem malých stolků.
Na další palubě, označené B, bylo 97 luxusních kajut pro 198 cestujících I. třídy, dále salón, restaurace, přípravna jídel a kuchyně I. třídy. V přední části lodi pokračovala paluba B mezinástavbovým prostorem oddělenou 37 metrů dlouhou palubou příďové nástavby se zařízením k obsluze kotev, kabelů a k uvazování lodi v doku. Titanic měl na přídi umístěny tři kotvy o celkové váze 31 tun. K přepravě jedné z nich na masivním valníku ulicemi Belfastu do loděnice bylo třeba zapřáhnout dvacet párů koní. Dvě kotvy byly zavěšeny po stranách přídě a třetí - záložní - byla uložena na palubě příďové nástavby. Její spuštění a vyzdvižení obstarával zvláštní kotevní jeřáb. Obdobně jako na přídi i na zádi pokračovala paluba B oddělenou 32 metrů dlouhou palubou záďové nástavby, která sloužila jako promenáda III. třídy a nad ní se pnul "dokový" můstek.